tiistai 10. marraskuuta 2015

uusi alku

Joskus on aika aloittaa alusta. Siinä vaiheessa kun luet kolmisen vuotta vanhoja blogitekstejäsi ja mietit: kuka helvetti tämä tyttö on? on todellakin aika aloittaa alusta, puhtaalta pöydältä. 



Nimeni on Anni. Olen vuosimallia 1998, asun Jyväskylässä, ja opiskelen toista vuotta valokuva-artesaaniksi. 
Olen valokuvaaja, kirjoitan kolmiosaisen fantasiaromaanin käsikirjoitusta jossa päämääränäni on saada se julkaistua jonain päivänä. Piirrän, luen, katselen elokuvia, kuuntelen musiikkia, olen kristitty (elämäni tärkein asia), feministi, ja oman elämäni fabulous queen


Toivun hitaasti ja varovasti masennuksesta. Paniikkikohtaukset, ahdistus ja väsymys ovat hyvin tyypillisiä termejä teksteissäni, mutta olen myös optimisti ja yritän löytää jokaisesta asiasta jotain hyvää. Olen sairastanut myös viimeiset 11 vuotta crohnin tautia, jonka kanssa nyt 5 vuotta on ollut varsinaista kädenvääntöä. 

Asioita jotka tekevät elämästäni elämisen arvoista, ovat taide, luonto, ruoka. Kirjastossa hyvän kirjan lukeminen, hyvän kaverin kanssa kahvilla käyminen, kesäsateessa avojaloin kävely, uudet vaatteet, mökillä meren äärellä loikoilu, hämärä talvinen metsä, ja pienien asioiden huomaaminen ympärilläni. Ne ovat asioita, jotka ovat tyypillistä minua. Olen yksinäinen susi, ja viihdyn parhaiten yksin. 





Suurin osa postauksistani kuitenkin tulee käsittelemään valokuvausta, sekä täyttymään valokuvista ja oudoista tarinoista niihin liittyen, sekä hehkuttamista oikeista kamera-asetuksista tai mahdollisista testissä olevista objektiiveista, sillä valokuvaaminen on intohimoni. Romaanini (toinen intohimoni) ja koulun takia en kuitenkaan tuskin tule olemaan superaktiivisena täällä, mutta seuraavista somekanavista minut löytää: 

Instagram: @annieliinaa 
Snapchat: @annieliinaa 
Ask.fm: @Anni_Elina
Sekä lisäksi koulublogini, johon laitan koulutehtäviäni: http://annieliina.blogspot.fi/


- Anni

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti